IM IN LOVE!!

Vegas var det bästa ever!! Asså älska!
Vi har haft det super bra sen vi kom.

Vi kom till Hollywood vid 9tiden på onsdagskväll. drog på festblåsan och drack några drinkar på hotellet
innan vi drog till klubben Colony. Grym klub! Ni får se bilder sen för tilde har dom flesta..
Och så fick man åka limmo första gången också .. haha
Sen på torsdagen vart de bakis dag, fyfan!! haha men lite shopping och häng vid poolen hann vi med :)
sen blev det fest igen.. BILDER KMR! shopping fest shopping fest til söndagkväll då vi mötte upp MArris på flygplatsen och drog till henne..
Sen bar det av till VEGAS! bästa staden jag vart i !
Bäst shopping och bäst party! u just gotta love it!! Träffade Perrelli och Magnus Carlsson och festa med dom!
hade en grym kväll.. bilder kommer också sen..

Ikväll är det lil wayne och nicki minaj konsert!! laddar upp här hemma i solen och steron å¨högtsa volym!

Lovar att bomba med bilder sen.. men har inte tid just nu...

PUSSS!!! Love from Lalalalalalalal

btw jag känner mig hel igen!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra att du är hel, känns som jag också kommer bli det! Underbart snart bor vi där!

2011-04-25 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0