tillbaka

Hej!
Nu har jag kört hela dagen känns det som. Jag gick upp i morse packade ihop och sa hejdå. Sen satt jag mig i bilen och körde till Borås. Där jag får börja helt enkelt för jag har inte hittat något boende.. :( uhu!! Känns jätte jobbigt.
Skolan börjar i morgon , så jag lära helt enkelt åka ner idag!
Jag fick nyss ett jätte tråkigt besked att jag inte frå den lägenheten jag vill ! :( Blev as less.
jaja, iaf jag ahr suttit i bilen idag, sen tog jag en springtur när jag kom fram, sen har jag duschat ätit och gjort matlåda. Jätte kul. Hatar matlådor! verkligen! men jag vet ju inte hur det kommer gå till eller vara, så jag måste helt enkelt ta med mig något.. Och sen tänkte jag kika förbi gymmet imorgon också.. Finns 4 eller 5 st Sats i Göteborg och jag kan träna på alla.. :)
nu ska jag ta fram kläder tills imorrn, sen blir det natta !!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0