packing

håller på och packar nu..
har pluggat hela dagen och fixat o donat!! Imorgon bitti åker jag til Paris. YAAAAAAY!!
cant wait!! va på skype igår med jossy. fan va pepp jag är!! Rihanna och Big Sean spelar när vi är där.
Im in love!! haha.. e han inte snygg då? OMG säger jag bara.. Älskar hans musik också..
ska bli så jävla kul.. och så skötn och komma iväg ett tag. bara ha kul med mina tjejer <3
Åå jag är i värsa party mood !! de här kommer bli grymt..
Jag ska packa ihop och fixa det sista.. sen åker jag nog hem till daniela och Calum så åker vi tms i morrn till flygplatsen.. Jag uppdaterar så mycket som möjligt i paris!!
revior bitches! ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Du har fri tillgång till mig macis, så du kan uppdatera preciiiis hur mycket du vill ;) ses imorgon ! <3

2011-10-18 @ 19:51:31
URL: http://josefinebylund.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0