tjabba

Igar nar jag skulle sova trodde jag att mitt huvud skulle sprangas.. jag har aldrig haft san dar huvudvark forut!
efter manga och o men sa somnade jag iaf....

Idag har jag inte gjort sa mkt, vakna vid 10 tiden... da va Erin redan vaken!
Jag satt mej och trixa med min nya telefon.. de krangla lite.
eftersom jag har den nyaste blackberry (smartphone) har inte sjalva programmet kommit for mac an..
vilket suger! de kommer i september...
sa jag kan inte synca med min maci an.....

sa jag forde over de jag ville ha till den har datan.. sa nu har jag iaf lite!

jo de e val typ det jag har gjort..
Jo vi har skickat ut vara inbjudningar till kraftskivan vi ska ha nasta helg! JEJJEJEJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0