Brev för idag

Mitt mejl till mami:

Adaptern funkar!!!!!!!!!!:D jag frågade garry.. han vred på nån grej,, så nu funakr den.. jeeeeej

så de va bra......

Mötet med LCC gick bra, hon pratade mest, jag bara instämmde liksom..
har möte med dom andra au pairerna på onsdag...

till middag åt vi grillad kalkon och risotto.. de va najs,, jag va hunrig..
nu kollar dom på star wars,,, haha jag har inte sagt att jag hatar saions fiction.. (vet inte hur det stavas)
haha, hon är freakar på saions fiction! typ sagan av ringen osånt... själv hatar jag det! vetkligen!
dom bara låna ner filmerna,, låna böckerna... ja ba oo sure :D hahah

jaa så jag sa att jag skulle gå o lägga mej.. vilket jag ska snart.. men de e alltid nå bra på tv ;)
klockan e ju bara 9pm..

Ok, ha en bra resa i morrn (L) ni e bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0