hejsis

Sitter bara och tar det lugnt, har nyss käkat frukost...

Imorse när jag vaknade så var Susan(mamman) hemma, hon bad mig att skjussa henne till flygplatsen för hon skulle
hyra en bil. (till nå jobb grejj) Så åkte vi iväg, grejjen var den att hon hittade inte riktigt dit. Och vi åkte härifrån vid 
7.40 kanske. Och jag skulle vara tillbaka vid 8.25 för då brukar jag och Erin åka till hennes träning.
Så när vi väl hittade fram så var klockan 8.25, den tiden som jag skulle vara tillbaka hemma.
Så jag släppte av henne, sen gasade jag som fan!

Eriin ringde nångång vid 8.35 och frågade vart jag var. Jag sa jag kommer om 5!
så snabbt in i bilen och til träningen, vi hann nästan bara 3 minuter för sent! PJUU..
Sen gick jag ut på min vända, och jag hade fortfarande stressen i mig, så jag kuta som fan i början...  

Och jaa, grejjerna och skorna kändes bra! fast jag fick ett skavsår på vänster foten, men hoppas de va för att strumpan var fel. återstå och se imorgon..

Det är klarblå himmel här o sol, som vanligt.. haha :P
Jag vill ligga vid poolen nu!! men Erin var trött och vela inte de :( boohoo..
men vi ska snart åka dit ändå, för hon ska träna igen.....


Så hejså länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0