värmeslag!!

asså vet ni hur varmt de är !
jag sitter ute med datan med mig, det är super varmt!  vilket jag gillar.
men de är lite konstigt, det är snart november och jag ligger ute i bikini i nästan 30 grader... 
Men jag ska inte klaga!
Imorse drog Rebecca upp mej och med mej till gymmet, där körde vi en klass.. com var super jobbig och super kul! :)
så kan ba tacka henne för att hon tjata me mej... 
men som synd är var det inte den heta intruktören.. men nästa vecka.. :) haha
nu har jag vart och handlat, och nu tvättar jag.. och nu väntar pizzan i ugnen.
Äntligen ska jag käka pizza, som jag längtat..
Men det finns bara en affär med mjölfria grejjen, så jag var på den och handlade idag...
nuu tjuter det.. thiiing

Kommentarer
Postat av: Rebecca

M men vi får köra hans klass denna veckan om du hinner, annars nästa igen ;D

2009-10-27 @ 04:31:45
URL: http://rebeccahowing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0