modellandet

Jag fick en fråga eller några frågor både på mail, facebook och här om hur det går med mitt modellande.
Jag höll på ganska mycket i USA med att modella. Jag älskar det!  Men nu när jag har varit i Sveirge har det inte hänt så mycket på den fronten. Jag har mest tagit det lugnt. Men jag är jätte sugen på att verkligen satsa på att bli modell. jag älskar det, men enligt mig så tycker jag att det är svårare här i Sverige att jobba som modell än i Usa. 
Men jag ska försöka sätta ihop en profolio.
Jag jobbar inte så hårt just nu på att bli modell, men om det dyker upp några förslag så är jag såklart intreserad!
Älskar att stå framför kameran.
Hör av er. min mail är [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0