stockholm

det har varit en hettsig vecka. Har fått mycket gjort, gått på kurs, köpte ett flertal presenter, vat i uppsala 2 gånger, vart på arlanda, träna, städat, och gjort andra välbehövliga saker.
Men nu känns det som jag har hunnit med allt. puuh
så vi säger GRATTIS MAMI!!! hon fyller år idag ♥
Så fixade hennes present igår.. o chanpange :) så ikbäll ska det firas.. 
Nu packar jag lite , åker ju till stockholm över helgen. Sebbe har 2 matcher så vi åker hela familjen. Angie blir min rumskamrat i sthlm.
Haha, det var så roligt igår när vi var hemma hos angie. så säger sebbe aah vi ska bo på roslagen(eller va det hette) och så säger Leo men det hotellet ska vi också bo på. Haha, så det blir vi och luleåhockey. haha jag dör!
Tur att ingen av oss ska spendera mycket tid å hotellet. I morgon blir det shopping.
Shoppade lite i U-sala igår :) 
okej, men nu sk ajag åka o hänta papi på arlanda.. pussis
ps. jag fryser ihjäl!!! booo klarar inte av den här kylan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0