då tar man helg

Hejsan :)
Dagen började med att jag åkte från bäbisen på morgonen. Sen har jag varit hemma, städat mitt rum tvättat
sen gick jag ut och satt men i solen och jag somnade där i en timme.
Efter den timmen hade jag fått en rät så synlig linje på mitt lår av shortsen, vaknade upp helt blöt av svett.
Det var riktigt varmt i solen!
Nu har jag och Erin varit och käkat och varit på Target. Nu ligger vi och tittar på tv.
Jag slängde precis in mina jeans i tummeln, tänkte ha dom på mig och dom hade inte torkat. Jag gillar inte att tummla allt, det sliter så mycket på kläderna.
Imorgon är jag ledig, så jag har en lång helg :) jeej, beöver verkligen få sova ut. Det känns som jag inte har gjort det på ett tag. OCh det ska bli super fint väder i helgen, så jag ska försöka att få oss att vara ute.. Men det är inte så kul när det yrar fullt av pollen i luften...
boooo :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.. du ser ju ut som en felopererad transa för i hell...



Dina tuttar ser helt mongo ut, ditt ansikte likaså.. herreguuuuud stackars unge som har dig som barnflicka.. uch!!!

2010-03-21 @ 20:24:44
Postat av: Edwina & sara

Fruktansvärt omoget skrivet! Vad man än tycker och tänker så skriver man bara inte sådär!

2010-03-31 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0