hemma igen

Hemma igen efter vart i Philly i helgen :)
Va så himla kul att träffa Marre, och se hennes hus och host family!
Vi stannade där hela helgen, vi gick inte ut.. Det gjorde dom andra tjejerna, men jag hade ingen lust
och jag vill bara ha det mysigt med marre och prata o äta gott :)
Synd bara att vi hade dåligt väder..
På lördagen när vi kom upp, regnade det super mycket. Vi åkte och käka på en gång, på en italiensk resturang och servitören var super otrevlig! ush, han fick inte mycket dricks. sen åkte vi till malen, dom har en super stor och bra mal nära. Så shoppa lite :)
Köpte bland annat en Juicy Couture mjukisdress, en rosa och en super snygg nyckelring också Juicy.
Nu ska jag åka och hämta ungen och skjussa hem henne, sen åker jag till baby...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0