Tysons

Hej vänner..
I dag har jag varit i woodbridge, arlington och på tysons corner :)
Började o hälsa på baby i woodbridge, sen plocka jag upp rebbi så åkte vi till Ballston och träffa nicke och fick den där jävla tröjjan signad.. Ungen har tjatat som ett mongo.. Aja nu e de klart! thank uuu nicki.
Sen drog vi till tysons och shoppade.
Jag handlade ett par jeans, skärp och body butter .
Den fina tröjjan
Mina fina Jeans från Abercrombie & Fitch
Skörp från nån affär kommer inte ihg. men det passar jätte bra ihop med jeansen.
Body butter från Victoria´s secret love them
Sen köpte jag mitt loreal schampo också.. som jag inte har hittat någontans tills nu :) JEEJ
nu blir mitt hår fint igen...
pusspuss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0