hey bitches!

Nu e jag tillbaka i Sverige igen. boho!
Haft en amazing time!! BIG TIME! Vill tillbaka och det är nu!
Bäst var nog Vegas, men hollywood är svårslaget med! Älska människorna, musiken
och miljön!
Hade en låg flygresa hem, men nu är jag äntligen hemma! Börjat packat upp och i morgon  drar jag till Uppsala tidigt som attans, för att fira sista april! Vilka ska dit?
Jag skriver mer om hela resan sen, men nu måste jag sova så jag orkar upp i morrn!
Love u long time guys!!
OCH MARRE JAG SAKNAR DIG ÄN VAD DU KAN ANA!! DU E DEN BÄSTA!!!! BÄSTA TIDEN EVER!
Vegas party

Kommentarer
Postat av: Majs

Ååå jag älskar dig bebis såå mycket och jag saknar daj sååå!! Snart kommerjga hem och då ska vi mysa som aldrig förr och ta igen all tid <3

2011-04-29 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0