Luleå

Hej gummor och gubbar!
Sitter i Luleå just nu, har sprungit runt och shoppat hela dagen.
2 shorts, läppglans, sportbh och en blus blev det :)  Underbart! och just ja en väska också!
jag e helt slut måste jag säga! Natten från onsdag-torsdag sov jag 3 timmar! och man kommer efter kan jag säga..
Igår kväll på matchen var jag död! och när 3dje peridoden gick till förlängning höll jag på att avlida!
Men dom avgjorde efter 10 så det var skönt.. men efter det så skulle vi käka uppe i resturangen när Sebbe hade duschat. Alla i laget och så käkar där efter matcherna. Men när klockan var 22.30 var jag inte så sugen på mat direkt!
när vi kom hem slockna jag på 1 minut.
Jag är lika trött idag, och i morgonbitti beger vi oss til Skellefteå för match igen :P
PUSS PUSS GUYS

Kommentarer
Postat av: Issa

boooooooboooo

2011-03-25 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0