mycket nu

Har rätt fullt upp dessa dagar.
Igår satt jag med prov i 5 timmar, och va hos vetrinären före det!
Idag har jag hunnit med att lämna in ett arbete 1timme innan deadline, vart på gymmet, solat,tagit en promenad, och skrivit ihop en sammanfattning av en bok jag ska presentera om drygt 2 timmar. och klockan är bara 12.30!
Måste bara berätta om en sak som hände igår. Asså de händer alltid mig, det är alltid jag som ska träffa på alla idioter!
Ja, iallafall. Jag var på City Gross igår efter jag hade gjort prov, jag va dö hungrig!
Och där finns det att alla barn får ta en banan. Okej tänkte jag, jag är barn just nu jag måste få nå i magen.
Så jag tar bananen och slänger skalet i papperskorgen som står brevid. Då kommer de en bisk jävla gubbe och stannar och glor på mej och säger " jasså, du gör så du. Du bara tar en banan så där du."
Jag bara kollade på han?
Asså seriöst? Kan ni skaffa er ett liv!! Blir less på alla biska jävla människor. Bara för ni har ett tråkigt liv, ett liv utan nånting!
Peace out guys! Gotta go muuuah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0