bakis söndag med tenta plugg

Igår var en crazy night!! omg!!
Började med att jag va sjukt pepp, så tillslut fick jag med mig Isabel. Och de ångrar hon inte. Vi hade en grym natt!!
satt och drack lite vin hos isabel och hade trevligare och sen drog vi vidare till avenyn.
Kom till push där en man eskoterar upp oss till X sitter så glatt vid sitt bord. Vi hälsar och sen beställer han in typ en meter lång skumpa flaska. Vi festade dansade och hade kul .Träffa på några kända ansikten också, kul kul :)
Sen när de stängde drog vi alla i sällskapet vidare till peacock. de bjöds de på mer champange, men när klockan är efter 4 på morgonen så valde jag att bärja dricka ramlösa istället :P
Det var en grym natt och vi dansade hela jävla tiden. så kul!! satt inte en sekund. det är så det ska vara!
Sen när det blev hemgång så bar en kille mig så snällt då jag hade ont i mina fötter haha! puss på dig!
nu ligger jag här i min säng och har ångest för jag har inte tagit tag i mitt pluggande än. fuck!
aja ska väl göra de snart.. puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0