i feel bad for u

Jag är sjukt irriterad eller inte ens det.. för de är inte värt det..
men de är en sak som har hänt.. asså vem tror du att du är ? NOBODY CARES ABOUT U!
Du tror att du har ett bra liv, men ditt liv är en lögn. Mitt är inte, my life is real.
Jag lever det och gör exakt som jag vill, bestämmer allt. Du har ingenting att komma med, utan lever för någon annan.
Jag tycker synd om alla tjejer som tror att sin kille är deras allt. Ursäkta? någon annan skulle kunna vara mitt allt?
Jag är mig själv ingen annan kan vara det.
Tycker det är grymt tragiskt och patetiskt gjort av dig. Keep your drama at home bitch!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Berätta mer, nyfiken?! Låter som att någon är ganska avundsjuk? :)

2011-10-07 @ 00:16:38
Postat av: Angelica

Nu blir jag också nyfiken! :p

2011-10-08 @ 11:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0