bitches

Hej!
vi har välrdens planer på G! jag lovar er det kommer bli huge!
Det kommer bli det bästa! jag skriver när de är spikat och klart!
Jag kommer sitta på tårna hela 2 veckor.. de kommer bli ballast!

I vilket fitt fall som helst, ska jag åka på semester i morrn.. Vette vad jag tycker omde, jag e inte direkt den som
gillar att åka bort från stan.. Jag vill till stan! till de blå, till de stora, till de huge:a! aaa ni fattar poängen.
Men nu ska jag bort i 1,5 vecka, och fan va jag ska rehaba! lovar er,
Sa nyss till Sarah att jag ska fitta (alltså inte pulla) i min klänning.. som jag vill ha till våran lilla grejj..
ja man ska inte säga sådär, för nu kommer det typ bli tvärt om! 
men vilket fall som helst så ska jag iväg... far far away, me and shrek!

jaja, jag kommer sakna er nästan lika mycket ni kommer sakna mej!
nej jag kommer sakna er mer, jag vet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0