jag är nog schitzzooo

Alldeles nyss prata jag med sarah, vi planera en resa till Miami. Och att jag skulle väcka upp min Host pappa
och fråga om jag behövde följa med på deras semester (vem tackar nej till en gratis semester?) (JAG) haha vilket fall som helst så frågade jag om jag kunde vara hemma för vi vill åka till Miami. Jo för de va en av våra vänner här som fråga om vi ville åka med dom dit. GRATIS! vem vill tacka nej? 
ja jag väcker pappan och frågar, han blev typ stum. Han ba: jaa men vi vill ju att du ska följa med oss och se vad vi gillar
och vad vi tycker om.. jag stog där och bara aah, mmm.. aa. Jo,, men.. 
Så fråga han när vi skulle åka vilken bil vi skulle ta osv osv.. 
Sen sa han att han skulle tänka på det till i morgon.
Men sen kommer han ner och pratar med mig och sger att om jag ska åka till Miami så måste jag ta ut en semester vecka.
och då förklarar jag för han att det går inte att jag gör det. för jag ska hem i jul + att jag ska åka till new york, ska till miami när de är kallt här osv osv.. 

Men jag kände mej typ taskig att fråga om jag kan slippa och följa med på semester. Men jag kan inte rikigt fatta att dom verkligen VILL HA MED MEJ! vem familj i sverige skulle vilja ha med och betala för en till människa? I dont get it!
Men nu måste jag följa med iaf, för en semestervecka är det inte frågan om.....
aja vilket fall som helst så har jag försökt förklara mej i ett mail nu att det ska bli kul att följa med dom.. Villket det ska!
och min lever måste vila....... men jag e schitzo för ena sekunden tänker jag att det är bra och vila, spara pengar, umgås med hostfamiljen, sarahs familj ska få vila osv.. Men sen tänker jag typ hela tiden FAN vad jag kommer sakna Sarah, allt crazy vi gör, allt som har med oss att göra, shoppa, äta,supa,äta m&m kolla på film ALLT!!!!

Fattar ni......


Hoppas verkligen att hostpappan fattar mitt melj och tar det rätt!



Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHA, ja dor, klockrent! Men du , det positiva e att de e ju inte bara du som e schitzo ;p haha nae fan vi maste vara positiva!

2009-08-12 @ 04:02:43
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0