Party

I helgen vart det ju party! det är ju givet här i D.C
En av dom bättre helgerna också! det var riktigt nice.

Vi vart på fest hos några kompisar, vi skulle gå ut. men de va för bra där helt enkelt.
Vi spelade biljard, eller ja Sarah spelade mest biljard. För dom som känner mig vet att jag är
rikigt värdelös på det. Och jag blir inte bättre med alkohol i kroppen!
Men sarah derimot va grym! Va hände där? hon fan sopa bana me grabbarna,, haha !
vilket gjorde mig ännu sämre. boho!

Jag delar med mig av några bilder tagna med min nya telefon btw


Ni måste digga våra basket linnen! 
Vart vi fick dom ifrån och var idén med dom kom ifrån har jag ingen aning. Men
vi va sjukt snygga i dom iaf!






MJAOOOOOW!



Alltså vi är ju verkligen bäst Sarah, det vet du va? vi gör allt så jävla bra!!
du är usa... aah ne +blaaaaaaa såklart såklart...

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e du&ja + vara blaaaaaa! :D de e vi som gör usa! ;p

2009-08-31 @ 19:47:21
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0