Tenesse

Hola!

Vi har varit i Tenesse i helgen, eller fran torsdags. Vi har varit dar pa slakttraff.. Inte det roligaste, men de funkade!
Det va grymt nar vi var ute till sjoss iaf.. med baten..
Nu sitter jag pa hotellet, vi kom precis hit.. Ska sova har i natt sen ska vi dra vidare till huset dom hyrt vid sjon.
Aven fast jag saknar Sarah & vara crazy helger sa ska de anda bli ratt skont att ligga i vattnet i en vecka!
for att se de sa att jag inte har natt alltenativ.

Men jag e as sugen pa att aka till Virginia Beach!!! Vi maste det medans det ar varmt.. Kanske de blir helgen 28-30?
Vi ska iaf skjuta upp varan kräftis.. For alla skulle bort fran stan. BO!!
men vi ska ha so much fun anda!!!! :P

Aah vad kan jag mer saga,,,, jo att amerikanare ar javligt dryga att argumentera mot! Allt med USA att gora, e battre an annat!!! Iaf om man pratar me karlar! och det stor mej sa sjukt mkt!!

Som idag nar vi satt o kaka pa slaktmiddagen, sa snacka vi om utbilningar och att det ar svart att valja vad man vill bli och sa... Tjejerna som jag satt med visste liksom inte om dom valt ratt utbilning eller inte....
Och da sa en annan (man) att jaa men i europa dar maste man valja vad man vill gora nar man e 12.. Ja ba what?? nee!
Man valjer gymnasium nar man e 14 men de e en annan deal. och jag menar om man inte valt ratt da sa kan man bara valja vad man vill lasa vidare till sen.
Han ba; aah men de e mycket svarare da.. o blabla..
Jag: Nej det tycker jag inte att det ar.. ja menar de e ju GRATIS och plugga i Sverige!
Tjejerna jag satt med tyckte ju att jag hade ratt.... Men aaah man kan inte rikigt fa fram det man vill pa engelska.
Och Männen (pratar om amerikanare) Ska typ alltid ha ratt!
Har ni inte fattat grejjen, killar har aldirg ratt!!!



PUSS OCH GODNATTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0