fullt upp!

Jag har inte suttut ner på hela dagen.
Började dagen med att åka till Target och framkalla bilder, handlade det sista jag skulle handla innan hemfärden.
Handlade allt till presenten till mina HP:n. 
Kom hem fixade och trixade med bilderna, slog in alla klappar:)
Och sen fixade jag en korg och la dit alla svenska godaker dom ska få :)
Har ven fixat bestastes julklapp :)
Sen har jag städat,packat, duschat och nu håller jag på att tvätta det sista.
Och allt det här PLUS att jag tar hand om en sjukt barn!
phuuu, jag e stressad.. så här rastlös ändå ni vet.
Ja och imorgon åker jag härifrån. Åker till Arlington över natten för att sedan tar jag och Sarah till flygplatsen
tms :) jejejej! Är så glad att vi ska åka hem tillsammans. Annars hade jag nog inte åkt hem!
nu ska jag försöka vila ett tag innan de är dags att göra sej redo för möte ikväll.. Känns inte direkt som om jag har tid med det. Måste köpa något mer till Erin i julklapp. när jag nu ska hinna med det......
aja pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0