haha ja jobbo jobb

Jag skriver inte for att gora er avundsjuka eller for att skryta. Men mitt jobb ar valdigt valdigt slappt.
Sen jag borhat jobba idag alltsa nar erin kom hem fran skolan, har jag sutitt vid datan, laddat over latar tillmin telefon, plattat haret , sminkat mej, o packat :)

O nu ska jag lagga mej i soffan en svang.
Vi ska pa en julpjas pa hennes skola ikvall. Hon fragade mej om jag kunde ta henne och en kompis dit. Ja vaffo inte? far se omjag foljer med in eller om jag vantar i bilen dock..

Jag e dock jatte sugen pa att ga ut o slira ikvall.. Men sarisen e trott, sa tror hon kommer hit istallet.. om jag inte kan overtyga henne :P

ready to poppin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0