I can transform ya

kan jag det? :/

hey ladies and G's!

Igar sa var det regnigt och javligt. Inte bara ute utan hela jag va nere igar. Tror att det smittar av sig av vadret.
Men pa kvallen sa bestammde vi Jag Sarah& Ellen att vi skulle ses! aven fast det var pa en mandag, och jag hade varit utan dom i drygt 18 timmar. Fan jag funkar inte annars.
Men det hjalpte mycket!  :)

Annars sover jag bara pa dagarna, jag e sa trott hela tiden. Idag tvingade jag mig upp vid 1, for jag behovde handla! Sa jag har precis kommit hem fran Wegmans. Jag hann springa in pa banken ocksa, sa det var bra :)
Snart ska jag aka och hamta Erin, for idag har hon Guitar. Sista gangen :)
Det ska bli skont... Haha for da slipper jag hamta henne fran skolan en dag iveckan. Da kommer det bara vara simningen, och det har hon varje dag natsan. Och da e jag pa gymmet :)

Hoppas pa att jag och Basta ska ta en shoppingkvall ikvall.
Men det ar VS pa tv idag..  :) vi far se..

PUSS PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0