inte glad

Nej, jag är inte glad för 3öre just nu :( allt e kaos, hela mitt liv är tras!
Jag vet ingenting längre..........
Men vill ni veta om helgen så kommer det här:
Fredagen spenderades med Sarisen, sen skulle vi gå ut på kvällen med det blev ändrade planer..
Jag åkte till "sid", var där på lördagen tills det var dags att gå ut. 
Jag saris och ellen drog till FUR! det var en riktgit bra kväll där... Va uppe hos dj:n och körde.
Sen tycker ägarens son mkt om oss, han köpte helrör och d flödades med saker...
Så kvällen var super bra... Lite för full dock :P
När klubben stängde åkte jag hem till Sid igen, och därifrån har jag tagit mej hem nu..
Jag vet att det låter som den perfekta helgen! och ja de kunde de ha varit också, men de är så mycket annat som spelar in också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0