Lilla julafton

Lilla julafton ja de hade vi i morse.
Dom fick mina paket och jag fick deras...
Dom är s himla sna´älla. Jag fick en hello kitty spegel. Super söt! Hade sagt till Erin att jag ville ha den :)
Eller ja jag vill väl ha allt med HK :)
Sen fick jag en vattenflaska, det var nog en mening med de för jag tar alltid nya vattemflaskor när jag åker till gymmet.. Sen fick jag en julprydnad att häng upp i granen med vita huset och att det står julen 2009.
Det är et jätte bra minne. Sen fick jag 200 dollar på Macys :) jejej!
Och dom blev super glada för min svenska korg.. Så det var bra :)
Nu ska jag duscha och paka sista, för snart drar jag .... PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0