Lyckan e inte på min sida

Nejnejnej.. de kan jag inte säga. 
Fredagkväll började med jobb, jag va barnvakt. Dom sa att dom skulle komma hem vid 10 tiden.
Dom kom hem vid 12..... Då tog jag bilen iväg.
Parkerade bilen, tog en taxi.
Sen när jag får skjuss till bilen dagen efter så är den inte där. Vi åkte och letade efter den i 1,5 h..
Vi hittade den inte :(
Vi ringde polisen och towningen, men ingen visste vart den var.. Jag fick panik! Det är ju inte min bil..
Och intehade jag några kläder eller något heller, bara de jag hade på mej. Kanske inte låter så viktigt, men de känns jävligt viktigt isånna situationer.
Vilket fall som helst, så fanns det inte så mcyekt mer att göra just då..
Ellern skjussade hem mej till "Sid" jag stannade där för ett tag. Fick hjälp med vad jag skulle göra o så. 
För jag hade inte ref nummret eller något sånt.. Men jag fixade de, och efter ett tag så visste dom vart bilen var.
Men jag väntade till nästa dag, alltså idag söndag med att fixa allt.
Så Ellen kom och hämtade upp mej vid 12.. Vi åkte iväg till towningen, trodde det bara vara att betala och åka.
Nej nej. Jävla äckel kärring eller äckelgubbe.. jag vet inte vilket.. ful var den iaf! o jävla biiitch!!  Behövde till polisen, och eftersom det inte är MIN bil så behövde min HPn komma.
Jag fick PANIK! jag vill inte blanda in dom.. JAg vill liksom inte att dom ska få bekymmer.
Ringde Garry berättade som det var, Dock skit rädd för hans reaktion!
Men han tog det bra iaf... Jag och ellen fick dra iväg till poilsen.. för åkte vi till fänfelset. Rätt coolt ändå.
men sen kom vi till polisen, efter att yrat runt lite.. och vi hade stressen också, för vi hade bara 2 timmar på oss..
och om mina hpn hade behövt komma till mej eller jag åkaa dit hade det kanske tagit 1,5 h sammanlagt.
Väl inne på polisen så var hon snäll. hon va gullig.. Hon hjälpte oss mkt.
Men eftersom jag inte har VA körkort än ( ja jag vet att jag e seg, har 1vecka pa mej att ta de nu)
jaa men då fick vi faxa papperna, för att mina värdföräldarar sen ska kunna skriva på dom, åka till en bank eller liknade för att få en underskrivt på att det är dom, oblablabla... och sen skriva dit ellens namn på papperna för hon harkörkort.. sen när vi hade alla papperna så fick vi ett annat papper så vi kunde hämta ut bilen.
Jävla massa tjafts för atthämta ut en biljävel! va så jävla trött och utmattad efter dagen.. Det tog oss flera flera timmar :(
Ett JÄTTE STORT tack till ELLEN!! utan dej hade jag aldrig fixat det.. Och det är så santsåsant! :)
Ja efter det åkte jag hem till "Sid" och vilade ett tag.. Sen tog jag bilen hem.
och ja jag va närvös när jag gick innanför dörren. men de gick ok!
Mitt värd barn e så sött :) 
Men det var nog inte min bästa helg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0