o

som i onsdag....
Idag skulle jag inte sova så mycket för idag hade jag fullt upp.
MEn det blir inte alltid som man tänkt sej. Stiger upp där vid 1... Tänkte fixa me alla papper och så, så det är klart när vi åker hem. Och till körkortet...
Jag öppnar den rosa mappen där jag förvarar alla mina papper. Då hittar jag inte mitt DS papper, det viktigaste pappert jag har här! Utan det kommer inte tillbaka till USA.
Och eftersom jag har skickat efter ett nytt 2 gånger för att det har varit olika fel på de har det gjort mej väldigt
förvirrad på vilket som är det rätta och inte. Så jag trodde såklart jag hade kastat de!
Fick paniken, ringde sarah, hon fick ännu mer panik! Men när jag letade igenom en gång till så var de där, bakom ihop, fast med ett annat papper.
Men tur var det att jag hittade de!
Sen kunde jag andas ut och packa de mesta som jag skaha med mej hem...
Nu ska vi åka till gymmet.. tjaaaao :)
min camera här sackat lite.. så ni får en gammal bil eftersom den inte vill ta en ny :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0