okej hej

Okej, nu har jag en halvtimme kvar och jobba på det här året :)
haha, och då ska vi ha lilla julafton!
Erin ska få alla sina julklappar från mig imorgon bitti, eftersom jag åker innan hon kommer hem från skolan.
Ska nog åka till bejbisen en gång till detta år... innan jag åker hem. haha det där låter ju typ hemskt. 
aja whateva, nästa år blir bra tror jag :)
Har nyss varit på LCC möte. Vi hade julklappsbyte. Ett sånt spel där man kan ta presenterna av varandra. 
Den som tar först får väölja paket, och sen öppnar de. Och den som e 2a får sedan välja att ta det öppnade paketet eller ett inslaget.
Och jag var sist, så alla paket var öppnade utom ett. Så jag kunde välja exakt vad jag ville ha :)
Så jag tog en fin sjal :)
haha själv hade jag köpt marabou chokladii :)
Efter mötet åkte vi till Target och jag köte en julklapp till till Erin, jag köpte en film åt henne :)
så nu har hon 5 julisar från mej :)
Och jag har typ packat allt.. men jag vet inte vad jag vill åka hem i. och jag vet inte om jag ska ta med datorn..
jag borde dock göra det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0