torsdagtorsdagtorsdag

Ja, idag fixade jag iaf körkortet :) så nu har jag det överstökat!
Sen har jag handlat julklappar hela dagen :) det känns också bra. Få allt överstökat, för om en vecka den här tiden sitter jag och best på flyget hem! :)
Köpte massa olika presenter till Erin... Sen när hon kom hem åkte vi och käkade, sen åkte vi till gymmet!
Har haft en bra dag helt enkelt..
Fick nyss reda på att jag e ledig i morgon också :) jej! får se vad jag håller på med då....
Just nu håller jag på med en svensk ordbok till pookie :) haha , det ska bli kul!
Helgen kommer bli grymmiiiii :) ellisen har bday asså.. 
Nu ska jag återgå till mitt lilla projekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0