ASSÅ VI HAR DET SÅ BRA!!!

GAAAH, Fuck att helgen går så jävla fort!!!!!!
Jag är iaf hemma nu, åkte från Sarah vid 5 tiden.. så nu e jag hemma, har käkat och så.

Helgen då. Vi började på fredagen, då gick vi ut på F.U.R en krog i D.C
och bara så ni vet så löste allt sej .. vi e så jävla grymma ;)  Det var grymt!
det var typ nå playboy tema där, så de va en jävla massa tjejer i bikini. 

I går alltså lördags, så vakna vi klev vi upp och gick och strosa på Mallet. (shoppingcenter)
Jag köpte ett par SKOR! haha.. igen.... ni får se sen. 
Vi gick och käkade och tog det lugnt ett tag. Sen var det bara att tagga till igen!!!!! För då vare fest!!
Vi blev upplockade av vår V.I.P, haha grym car!(han fick allt vänta ett tag)
så åkte vi till hans place, och förfesta. Det var soft! allt serverat... haha så jävla crazy
hela kvällen var crazy!!! MEN JAG GILLAR CRAZY!!!!! you know,,,,,,,
sen åkte vi ut till klubben igen, naaaaajs.....  Sen träffade vi stackars Renateo (stavas nog inteså) 
stackarn hade ringt hela kvällen typ. Aja vilket fall som helst, åkte vi hem efter det..
haha vi gjorde mat hemma hos Sarah. Haha och som hennes Host Pappa sa i morse " ja jag vaknade upp
vid 4.30 av att det luktade stekt ägg"  hahahha vi höll på att dö..
VI hade gjort pytipanna och ägg! haha sådär 5 på morgonen. 

Idag låg vi i sängen till sådär 2. Sen hade vi picknick vid en fotbollsplan, där det var match.
Vi hade köpt massa massa frukt och ett glasspaket. Vi bara satt och njööt!

Sen åkte jag hem :( BOHOOOO. varför ska helgen gå så jävla jävla fort!!!!
Jag vill bo näramre Sarah, jag vill jag vill jag vill !!!!!!!!!!!!!!
aa men ska väl inte klaga ändå. 40 minuter är inte så farligt! vi ses på helgerna :D

JÄVLIGT NÖJDA TJEJER!!
haha de mesta är för crazy för att ens berätta i bloggen. Sorry! hahahahh







DEN ÄR HUGE!!!!!!!
hahaha, så kul att vi skämta om det före. vi  vill inte ha en liten, vi vil ha en stor, alltså större
alltså HUGE!!!!! haha och den är verkligen de!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du får fan flytta hit , skojar inte! ;p haha o jag vill ha helg nu, o ja du har rätt, det mesta e alldeles för galet för att ens skriva på bloggen! ;) Taggga helg! :D

2009-07-20 @ 15:23:14
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0