de va de

Hej.. ja det var inte så mkt info i det mejlet.. jag pratade nyss med mami&Sebbbi på skype i en timme.
Så sa allt jag hade/skulle göra.... men ni vet ju inte ;)

MEN NU FUNKAR MIN ADDAPTER IAF!!! yeey,, jag visste bara inte hur jag skulle göra.. hahah 

Jag har solat & shoppat idag. Haha soft jobbdag jag vet! men mamman (susan) jobbade hemma idag, och sa att jag kune göra lite som jag ville..  vilket var jävligt soft.. så jag åkte och shoppade ! jeej
Jag kan visa mina inköp i morgon kanske. Jag tog inga kort för att jag inte hade några batteri i kameran(eller jag hade lite men vill spara till DC på lördag) Men nu har jag addapter som funkar! YEEY
Så nu kan ni få kort ;) men ni fårom inte nu... sorry

Sen efter shoppingen så pratde jag på skype i några timmar.. de va super kul!!!! :) MISS U ALL!

Sen kom MIN/FAMILJENS LCC.. (Lcc är min coach kan man säga. Hon hjälper mig eller familjen om det är något som är konstigt.) Fattar ni? fråga annars.. :)
Vi hade ett möte, det var mest hon som pratade och jag instämde!

Sen var det middag!
sen kolla dom ju på star wars, vilket jag hatar!!!! haha jag ba: ååh jag e så trött och ska gå och sova... hahaaha
är inte så trött... haha pappan bara,, ååh vi har ju inte kommit det bra än.. ja ba åå va synd!

(hoppas han inte vet om min blogg, så han transpenterar allt till engelska, det vore skämmigt) haha

Nu kollar jag Michel Jacksson.. RIP






Kommentarer
Postat av: Anonym

om man jömför mejlet till din mamma och det du skrriver här. skriver du det här väldigt barnsligt! synd!

2009-07-03 @ 08:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0