FREDAG!!!!

nu ar det fredag!!!! :) jeeej;

jag hade de jatte otackt inatt! boho stackars mig. Jag vaknade av att jag horde massa skrik ( jag vet inte vad det var, det kan lika garna ha varit na katter utanfor, som vatten ledningarna) men jag fick upp sjuka tankar iaf.
Jag var livradd! och jag lara ga pa toaletten. sa kom jag dit, trodde jag att jag horde mer ljud. Sa jag blev sa javla skrajj, stod sakert dar inne i 15minuter, till jag till sist gick tillbaka till mitt rum. med 911 insalaget pa telefonen.
haha jag va sa javla radd sa ni anar inte!

Jag somnade iaf om, och nu ar det som vanligt ! :)

Det anda jag e orlig for nu ar min FOT! jag har bajs ont nar jag gar pa den. det var samma igar kvall.
kanske e den overanstrangd eller na. kanns typ som ett ben i foten i trasigt.
Hoppas de gar over!! men far jag alkohol i kroppen ikvall skulle de va super... ;)


Nu ska vi pa traning ( men jag kan inte trana) BOHO!!!
sen har dom nan frukost dar me alla barn. DRYGT!
sen ska vi handla.. sen ska jag aka till SARAH!!! JEEEEEEEEEEEEEJ langtar..
och om jag far na otacka tanker, ar jag ju inte sjalv i natt och i morrn natt.. pjuuu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0