godkväll

haha jag har suttit för mycket vid deras dator nu alltså.. Nu skriver jag a istället för ä osv..
men vi vill ju ha åäö!!!

Bjudere på några äckliga svett bilder
Den första belv ju iten så bra i spegeln... men 
äcklig och jävlig ;)


Och här är nya skorna jag lovade er bild på... I love them .. ♥



jo en sak till.. FAN ALLTSÅ JAG HAR TROTT HELA TIDEN ATT JAG HAR GRATIS 
TILL SARAH. För hon har också verizon. Men fuck,, haha jag har inte det. Det kommer bli dyrt! haha
de ända jag gör är att ringa gratis tillhenne! thats life.
jag kan välja att betala 5 dollar i månaden och ha gratis till verizon. Det är fan värt det!
Jag har 250 fria sms per månad. Denna månad jag har vart här har jag nog messat minst 300st.
Plus att det räkas varje gång man tar emot ett sms också! så jag ligger lite över. och det får jag betala själv.
det var surt att höra!!! Men jag tänkte jag kan kika på denna månad hur det ser ut på mitt abonemang..
och sedan avgöra om jag ska lägga till eller inte. :)

Så Sarah ring bara, då blire gratis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0