helgen då

Fredag:
Åkte äntligen hem till Sarah. Vi möttes vid shoppingcentrumet sen åkte vi hem och gjorde oss redo.
Sedan kom Renateo&Camilo och hämtade oss, så åkte vi till deras kompis på fest. Där satt vi rökte vattenpipa och chillade.
Dom flesta där prata spanska, men det roliga är att jag fattar spanska lite. Så ibland fattar jag när dom pratar! Fast jag
tror dom tror jagfattar mer än jag gör!
Vilket fall som helst var det soft där. Efter det drog jag och Sarah till donken. HAHA det var det roligaste EVER!!
det är verkligen sjukt!! Det är öppet på donken 24h, så det är alltid öppet. Men bara driven, själva resturangen stänger 1.
OCh jag och Sarah hade inte direkt bil, vi va ju fulla.  Så vi måste hitta några med bil. Vilket vi gör.
Men de hela sluta med att jag hoppar ut, låsas spyr!! för att bli av med dom. Sarah kommer efter. Och efter ett tag frågar hon alvarlig: Caroline, spyr du på rikigt? hahaha så jävla kul!!! 
kan inte skriva allt här, man vet fan inte vilka som läser och inte!!
Vilket fall som helst kila vi väl hem sådär 5 på morgonen. Mätta och glada !!





Lördagen:
Spenderades vid poolen!!!!!!!! Jag hittade bland annat min blivande man. PÅ RIKIGT! allvarligt liksom.
Inte för jag prata med han, men han är det.. jag lovar. Ska träffa han nästa helg, på rikigt jag ska det! haha
jag måste liksom.. de ingår i vår plan.  
Efter dagen vid poolen, var vi inte direkt skit pigga. men de är lördag = PARTY all night long!
så på med klackarna, sen drog vi hem till R&C och parta.... de va på riktigt! 
Det slutade med hem gång vid 6 tiden.  Kom i säng 7. Tänk så sjukt, Sarah satt på msn vid 7 tiden, och sa till
sina kompisar aah vi ska snart lägga oss och sova.. Klockan var liksom 11 i sverige då? haha

Men vi skulle va duktiga så vi ställde klocakn på 10! alltså 3 timmar sömn. Vi behövde ju gå till poolen. 
Ni vet varför.....



Söndag:
Låg och stekte vid poolen, HELA DAGEN!!!!
Det är verkligen som att vi är utomlands på helgerna.. Festa natten lång, ligga och steka hela dagar bakis....
Det är livet , jo det är det!!
Sen blev vi bjudna av R&C på barbi Q och jacuzzi.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0