jobbig shoppingrunda

Jag, Erin & hennes 2 kompisar åkte iväg till Mikey´s som inte stavas så men iaf som skulle köpa t-shirts och sånt.
Jag hittade saker till mina armband jag gör.
Iaf hennes kompisar var grymt jobbiga!! skrek och herjade hela tiden. Efter Mikey´s åkte vi till Burger King
och käkade. Där var dom också gryyymt jobbiga. Det fanns nån lekgrejj där inne som dom skrek o herjade i!
dom är fan 14år!!! då lekte man inte sådär! ut och jaga killar istället..

När dom väl hade lekt klart så lära vi svänga förbi mataffären för de saknades mjölk&bananer. 
så jag tänkte de går lätt, snabbt och enkelt..
nee då var dom också skit jobbiga.. Ivanliga fall är Erin super go och hjälper till och så, men hennes kompisar var
så jobbiga!!

när vi kom hem, jaa vi kom väl hem nyss, men jag satt mej ute i solen och tog det lugnt ett tag. Men de är ju så jävla varmt!
så nu gick jag in, tänkte kika runt lite på nätet.
Pratade nyss med Emelie vi ska ses sen när vi slutat jobba... JAG MÅSTE hitta nya spring skor. Mina knän
kommer dö annars.. boohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0