öppnat bank konto

japp, nu har jag ett eget bankkonto..
när man öppnade ett bankkonto fick man en resa för 2 personer med hotell.. NAJS
nån som vill följa med ? Las vegas? ;)

yeye.. fick min första lön idag också! yeeey,, shoppa nån? :D Jag vill! Om de blir molnigt ska jag nog åka en sväng.
Imorgon ska jag Erin och Susan shoppa iaf.. om de inte är stååålande sol. Då ska jag sola! haha :P
kankse vid poolen då?  let´s see!

jag och susan var nyss och köpte kaffe, eller jag ville inte ha caffe jag tog en äppelchrunsch(krossade äpplen,is, toppat med grädde och caramelsås) GOTT! fast nu mår jag illa...


halvdrucken ochinte så jävla snygg! Ni ska få se en nyyy nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0