Teärärötete

=TRÖTT!

Är fan helt jävla slut.
Jag har sovit sådär 1,5 timme. men de blev nog bara ännu värre.
Har nyss surrat me Mami, dom kom hem från Budapest nu. Dom hade haft det bra. Hade ju velat vara där,
men ändå inte. För då hade jag missat den bästa helgen liksom!
Okej vi tänker såhär... 3 jobbdagar kvar, sen är det fredag=glad... sen är de helg.. :D

haha!!! inte för jag har jobbigt jobb. men ändå man har ändå ett ansvar hela dagarna. 
så det tar på ändå!

Fick nyss mail av G han frågade om jag och Erin ville åka till typ nån farm på fredag och handla frukt & grönsaker.
Sure liksom!
sen fråga han om jag vill följa med på SöndagsPartyt vid poolen. Jag ba :
nee jag tror jag inte kan då.. jag funderar på att åka till Sarah (= JAG SKA !!!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0