WING MEET

Vi har nyss vart på Buffalo Wing. Det var en sån där kväll där alla simmare var där och käkade.
Så hade tränarna tävling mot barnen om vem som åt mest tror jag? eller vem som åt starkaste?
jag vet inte. haha.. Men ett jävla liv var det iaf, och kallt vare där inne. Så jag höll på att frysa ihjäl!
Men jag åt kylling och pommes. De va gött!
Och som förrätt åt vi såklart kyckling vingar.. haha :P Stackars kyllingar
Dom äter vingarna med selleri, vad är grejjen med selleri här? Det är äckligt!!
haha jag sa det till dom idag, dom blev paffa. Dom ba: What? det är inte sant, att inte du gillar en grönsak?
(för er  som inte vet, äskar jag nog alla typer av sallad) Så dom blev chockade!

Trevligt vare iaf! Men det var väl inte en av mina nyttigaste dagar i mitt liv..
Nu är jag så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Trodde jag skulle gå ut och gå, men klockan börjar bli sent.
så jag stannar nog hemma. Kanske ska städa mitt rum, packa till helgen! fast iförsej skulle jag
behöva ut på en rikitgt raggning på nån som är över 21! hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0