första dagen

Ja, som sagt jag har inte haft så mycket tid för att sitta vid datorn. Jag fick en timme på dagen, men då skypa jag bara med mami och Marre.. Miss U!

men hur som helst. igår kom jag till familjen. Det gick bra, men jag höll på att freaka ut på bussen innan jag skulle möta familjen för första gången. Fan va nervös man kan vara! eller mer uppspelt liksom. sjukt!
liksom man har frågor som, ska jag krama dom, va ska jag säga, va ska jag prata om i bilen, osv... haha
men det gick bra iaf. det var Garry & Erin som hämtade mig. Susan gjorde mat.
så allt gick bra igår, fick mitt rum och allt så där. hann inte prata så mycket igår eftersom jag kom så sent.
Jag är typ helt vimsig fortfarande sen jetlaget.

Ja idag:
Idag har vi varit på simtävling. Började kl 7 och slutade kl 13. Det var många barn som tävlade och det var säkert 200-300 där och kollade. sjukt! alla mammor och pappor ropar och hejjar på sitt barn! roligt att se.
Så jag har försökt att sitta i solen idag. Det har varit 30grader och inte ett moln, så det hade vart skönt att vara på beachen.
men nu bor jag ju inte i LA.. Sabina jag kommer och hälsar på dej!! LOVAR :P du får vara beredd

Efter the swim meet, så åkte jag och Garry och handlade.. Det är lite annorlunda iden här familjen, vanligtvis är det
mamman som sköter allt här verkar det vara tvärtom. Jaja, vilket fall som helst så åkte vi först och köpte vin för minst 2000:- sen lämna vi in hans solbrillor, sen åkte vi och köpte en GPS och jag skulle ha en adapter. vilket inte fanns!
Hoppas min kommer snart!
Sen åkte vi och handlade mat, jag fick välja allt jag ville.. för det var typ till mig vi handlade. Eftersom jag inte tål vete, så fick jag välja de jag kan äta. Vilket inte är så mkt, det suger jag vet! tänk en varm baugett med smör och ost! mm

Efter handlingen tog jag en dusch, sen så hade vi lite snacks, ost och kex o sånt...
sen var det grillat :) mumsi.. efter maten på skolan var det super duper gott!!!

så ligger jag nere på  mitt rum och så, garry fixade fram nån grej som funkar så jagkan ladda min dator iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0