Lunch

Vi åkte väg och åt lunch vid 11, vi åkte till en resturang där det fanns en stor sallads buffé. så de var najs!
Sen efter det så har jag och Erin spelat Wii. Vi spelade rockband, jag satt på trummorna och hon hade gitarren.
Sen kom hennes kompis och då gick dom ut och lekte och jag spelade Wii fit. de va fan bra alltså, jag blev svettig.. haha




bild från NYC.. ♥


Emma, Jag och Sabina..
kommer sakna er här ju... vi måste ta NYC nån mer gång..... :D 
Och viste ni föresten att sabina är kusin med Simon Bertilson.. haha.. världen är bra liten ibland..
vi satt och prata så kom vi in på hockey,, osv osv

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heeej :D

Verkar ju som du har det superbra! Blir lite avis faktist :p Vi har ju iaf vart hemma i helgen och firat mig så nu har jag fått min fina rosa minidata :D jätte fin!! Var ut igår också, till och med sebi var !! Skoj skoj! träffade marre också! Men jag vill boka skype-date med dig sen nån dag och höra allt hur det går och så :D hur gick det med presenterna förresten? vart det bra??

Hade bra sötis!

Sebi säger hej också, han kollar på fotbollen, bläää :p

puss kraaam

2009-06-28 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0