New York

yeeeh, jag e framme nu. eller det var jag väl igår vid 7 tiden på kvällen.
Ja flygresan gick bra, men det var ett jävla stress när vi landade i Dusseldorf. Haha dom fick ropa ut våra namn på flygplatsen och söka efter oss.. Men på planet kom vi iaf, sist av alla! det var rätt soft ändå. bara det att vi fick platserna längst bak, så vi fick gå igenom hela planet. sen snackade jag till mig så jag fick sitta brevid en tjej som också åker.. det var najs, så kunde vi snacka.. 
ja resan gick fort tycker jag, hann se 3 filmer. det var ju sånna här små tv på varje stolsrygg så man fick välja själv vad man skulle se.. jag såg, He just now that in to you, shopoholic, och bolt.  (Y)

sen va de ju massa papper som man skulle fylla i också !! OVANLIGT haha, självklart så skrev jag fel också så fick skriva om 


Sen när vi kom fram till NY så var det en jävla kö, eller de var inte sån kö men det tog en jävla tid när vi skulle gå igenom tullen! jag va skit nervös också.. vet inte varför. men igenom kom jag iaf! :)
så när jag var igenom (jag gick först) så skulle jag vänta på de andra tjejerna, så jag ställde ner väskan oså.. då kom en vakt ( stor som fan och mörk) "take you bag from the floor and keep walking!" gaaah.. haha  man vet ju inte om kan skratta åt sånt här heller,, eller om dom blir sura.

sen hämtade vi väskorna, ja och det var inte det lättaste!! fan va tungt det var. jag hade övervikgt, och fick betala 1100kr för 3 kg! haha löjligt, men men.. de fick jag göra i sverige alltså. jaa så där gick vi med våra väskor, jag hade 2 stora resväskor och sen 2 stora handbagage plus en kasse.. men tjejerna va söta och hjälpte mig.. 
vi var 6 st som åkte från arlanda samtidigt :)
sen hoppa vi på bussen, en nasty buss.. ja den resan var de värsta buss resa jag vart med om. 3 timmar, som egentligen kasnke tar 1timme.. det ar bilköer hela vägen...
sen  när vi kom fram blev vi indelade i rum. jag bor med en thai och en polack.. :D

de funakr,,nu ska vi på class.. tjiiiiiiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan va gött att du är där äntligen ! skolan är blääää... men snart åker du till familjen.. vilket rum bor du i ? hahaha... o va heter läraren din :) sjukt ändå att vi haft de lika... ha de så bra nu carro! Puss annis

2009-06-24 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0