skriver

jaa jag skriver mejl till mami varje dag när hon inte är inne på msn.. så hon vet exakt vad jag gör.. vill ni se vad jag skrev idag :)

Hej mami..

Idag har jag skjussat Erin till sin träning, undertiden joggade jag. Det var jävligt varmt!
efter det kollade vi på film, och  jag käkade frukost.. Sen åkte vi till banken, men jag glömde passet så vikunde inte göra
ett bankkonto.. tar de en annan dag... 
sen åkte vi till affären jag coh erin handlalite...
sen åkte vi till tandläkaren med hennes mamma..
sen när vi kom hem gjorde jag mej iording,, så kom Emelie ( en svensk au pair som jag mejlade med) och hämtade mig
så åkte vi till ett köpcentrum.. (as många bra affärer) så shoppade vi lite.. jag köpte en kjol + 2 linnen..
så gick vi där och kikade.. kunde ju ha köpt mist 4 par skor.. men jag köpte inga,, stolt :D haha
efter de åkte vi till en italiensk resturang och käkade.. sen åkte vi hem till henne och kikade hur hon bodde
och hälsade på hennes host pappa.. och dom hade en hund.. sakanr challe då...
jaa och nu ska jag kika på tv o sova.. :)

puss god natt


haha skiter att det är fel stavat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0