goodnight and goodbye

Jag ska ju till USA, 22 juni drar jag. Först går planet till New York, där jag stannar i 4 dagar tror jag.
Sen 26.e då ska jag möta min familj. eller ja Host family. Jag tycker de ska bli skit kul. Dom verkar urgulliga. Fick mejl av dom nyss, dom skulle på Bruce Bringsteen i Verzion Center idag! de vore ju inte fel. Vi ska gå på Jonas Brothers när jag kommer iaf. också i Verzion Center. håller på och lär mej låtarna nu iaf.. thats good
ja för er som vet vad Verizon Center är så är de ju i Washington. Så de var där jag hamna då, eller en bit utanför. :)
Jag ska ta hand om en Tjej som heter Erin, 11 år. Hon verkar cool.  hoppas de blir bra som jag vill....
Det är därför jag har sjukt mycket papper att fylla i och sånt. Tills visum och till allt annat. Men nu är de mesta klart, eller ja istort sett allt. Ska till ambasaden på onsdag fixa visum då.

jaa nu ska jag plugga låtar, tjaaaao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0