hej grisar

hej, vet ni vad.. jag vaknade av mej själv för kl 10, eller ja jag fick sms. Men dom brukar inte väcka mej, så jag klev upp glad faktiskt! skönt o komma upp tidigt när man inte är trött! jaa jag vet jag ska börja gå upp i tid, så man får ut något av dagen liksom. men de kommer. Jag kommer ju få upp kl 7 i fan ett år sen! så de kanske inte är så synd att jag sover mkt nu.

Ja som ni inte vet, eller några vet nog säkert att jag ska till USA. Jag ska vara Au pair där ett år är det tänkt. Jag åker i Juni, så nu i slutet är det mycket papper och sånt som ska fixas. Amerikanska ambassaden verkar ju vara som dom är. Inte nog med alla enkäter och skit man måste fylla i, så när man kommer dit får man inte ha mobil med sen, inte väska,solglasögon, osv, osv. Vad är grejjen liksom? hahahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0