långhelg

ja det har varit en lååång helg nu.
det har varit fult hus sedan onsdags känns det som. Jag som är van att vara hemma själv på dagarna, men nu har det varit full fart.
Ni vet väl vad jag har gjort de senaste dagarna. Men idag har jag först sov jag rätt länge eftersom
jag fick vara chafför inatt. Sen gick vi ut i spåret och gick, sen gjorde vi mat, springtur, sedan åkte jag inlines, sen rensade jag och mami gaderoben igen!! 
Najs dag, men den har gått som i  ett smack! bara försvunnit.
Nyss packade S&A ihop och åkte hem.. och jag ska väl slänga mej i duschen strax och sedan hoppas jag på att det visas en härlig film. Känns ganska skönt att umgås med familjen och ta det lugnt nu innan jag ska iväg. Snart åker jag!
22 Juni, knappt en månad kvar! Jag längtar, fast jag vet att jag inte ska längta eftersom det kommer gå så fort och
sedan kommer jag säkert sakna massa här hemma. Och jag vet hur det är att sakna!

Nu ska jag göra mej lite fräsch!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inga kläder på dig?

2009-05-26 @ 22:40:14
Postat av: Buffen

Jag har kläder på mig....

2009-05-27 @ 09:59:09
URL: http://buffens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du verkligen det då?

2009-05-28 @ 22:50:32
Postat av: Majk

Satan så snygg du va då. Skicka gärna hela den bilden el liknande till mig, klart toksnygg

2011-09-25 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0