miss ya

HALLLOOOO JAA!

jaa nu har jag vart och spelat fotboll, gah de e så fun! men jag kan inte göra mål -
de är ju de som e grejjen liksom..
jeje, sen kikade jag på de där programet. ja va ska man säga. AMERIKANSKT!
Jojo´s morsa va ju fucked up! vem fan vill ha en svärmor så? fast de e väl lite tillgjort också antar jag. Men att säga att hans son inte får va tillsammans med nån, svart,judinna,ingen som har skilda föräldrar osv, osv.. de  e ju patetiskt! Jag har verkligen ändrat sett att se de "svarta". Finns mycket fint i dom, eller dom så kan jag inte heller. De är ju folk som alla andra.

Nog om det.
I morgon ska jag och bästis ta en picknick i parken. ser ifram imot de, tänkt om det blir vi 2 i USA ett år! hope
imorrn följer min älskade hund med också, sötiisen. kolla hur han är söt, jag pimpade han


alla hundtjejer blir helt galna när vi går ut såhär......... han är en pimp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0