ska iväg

ska iväg och färga ögonbrynen med mormor!
funderade om jag också skulle göra det. men jag vet inte om jag vågar, blir aldrig bra och jag blir aldrig nöjd när jag gör de.
För som ni kanske vet så blir mina ögonbryn väldigt ljusa på sommaren! dom syns knappt jag tycker det är fint när man ser konturerna iaf. ljust men ändå inte blont. men de blir inte så om man går till en salong, och färg hemma då tycker jag att det blir grått. och det vill jag inte ha!

jag vet inte vad tycker ni
sådär var dom när jag hade färgat dom, alldeles för mörka för min smak!


Nu är dom såhär




nååå

Kommentarer
Postat av: 00002

snyggt med lite mörkare ögonbryn. kanske skulle det smälta in ännu bättre med lite mörkare hår.

2009-05-28 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0