skön dag

Det har varit en riktigt lyckad dag! god mat, roligt att umgås, fint väder !
Nu på kvällen åkte jag,Sebbe, Angie och Challe ut på golfbanan.. Vi gick några hål. det var rikigt skönt. :)

sen när vi kom hem satt vi oss ute i uterummet och mös. Sen gick vi in och kikade på en film. den va riktigt bra!
den tog slut nyss så nu tänkte jag hoppa i säng.

Imorgon vet jag inte rikigt vad jag ska göra.. ska jag vara hemma, eller ska jag följa med ut till öregrund?
jag vet inte! det vore ju kul att åka ut dit och träffa kusinerna nu innan jag ska åka bort så länge..
men vi får se i morgon vad jag gör.. :)


det kilar så fruktansvärt i min hals och ögon nu det är inte klokt!!!!

nu säger jag natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0