slut

jag e helt slut. blev en hel dag i stockholm. Ambasaden gick bra men de är ju ett skämt egentligen.
haha först fick man stå ute i kö i ca 30-40 minuter innan ens bli insläppt i huset, ja de gick ju bra. Men det var många stackare som inte hade fyllt i rätt eller glömmt något som fick börja om i kön efter de hade fixat till allt. Så de var man ju orlig över. men jag hade allt uder kontroll. Eller han som stog som vakt sa, du har skrivit fel på surname and givenname. Jag ba okej. Då sa han men det ska nog gå att ordna, med glimten i ögat lixom.. PJUUU

Så får man lämna sina värdesaker, och ta av sej klocka och jacka och gå igenom en sån där grej man gör när man ska flyga ni vet.

sen kommer man in där, jaha tänker man vafan ska man, alla sitter typ som i en biosalong(så är stolarna uppradade) så ska man lämna in papperna i en lucka. det visste inte jag så jag gick och satt mej. för just när jag kom in så var vakterna och hon som satt i luckan borta. men sen gick jag dit så de gick bra. 
Sen satt man där och vänta på att sitt namn skulle bli uppropat. De dröjde väl ca en timme. sen tog det ungefär en minut att bli intervjuad. Han va jätte trevlig iaf. Han frågade om jag skulle till en bra familj, hur gammal barnet var osv. Sen såg han att jag hade vart i USA förut, och frågadde var någonstans. Då svarde jag Florida, och så där.

Sen sa han:
Oooh, Caroline you have many names.
jag: yes, i know
han: coolt


haha, sen fick man göra avstämpling av händerna, sen var det klart! :) de va bara att hämta ut värdesakerna.

sjukt att det kan vara sån säkerhet på en ambassad!!

jajanu e de klarrrt!  ni får se mina köp senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0